Servicedesk

1 uniek contactpunt voor al uw vragen voor een optimale technische of applicatieve ondersteuning.

Applicatief, technische of IT gerelateerd, met dit unieke contactpunt maken we onze belofte van een ‘Remarkable Service’ tastbaar.

U hoeft dus niet uit te zoeken wie te contacteren. De centrale registratie van uw vraag met registratie van alle relevante informatie vermijdt dubbele bevraging of onnodige confirmatie.

Ook in snelheid van respons biedt de Servicedesk zijn voordelen gezien onmiddellijk de gepaste en beschikbare personen worden ingezet vanuit de centrale aansturing.

Wat niet on-line direct ondersteund kan worden, wordt door ons eigen in-house team van ingenieurs, applicatie-specialisten of wetenschappelijke medewerkers bij u ter plaatse opgevolgd.

De Servicedesk is bereikbaar elke werkdag tussen 9 en 17 uur, en hoogdringende zaken tijdens het weekend op het nummer +32 (0) 13 25 23 35.

Onze dienst is tevens per e-mail bereikbaar op service@accuramed.be. De mailbox wordt opgevolgd van 8 tot 20 uur tijdens de week en van 9 tot 17 uur in het weekend.

Buiten de kantooruren worden enkel de hoogdringende zaken opgenomen (zowel on-site als on-line).

Ervaar de "Remarkable Service"

Een persoonlijke aanpak en laagdrempelige bereikbaarheid zijn integraal deel van onze waarden en service. We stellen onze expertise in analyse en advies graag ter beschikking om de beste oplossing voor u, uw organisatie en patiënt samen te stellen. Neem contact en ervaar het verschil.